We wtorek 06 września 2016 r. o godzinie 12.00 we Włocławku odbyło się wręczenie nagród głównych w „Loterii samochodowej Lewiatana”. Czytaj więcej »
We wtorek 06 września 2016 r. o godzinie 12.00 we Włocławku odbyło się wręczenie nagród głównych w „Loterii samochodowej Lewiatana”. Czytaj więcej »
Od 29 sierpnia, przez 2 tygodnie, firma Wawel zaprasza do konkursu na głównej antenie stacji RMF FM – słuchacze będą mogli wziąć udział w słodkim konkursie zorganizowanym w ramach akcji „Z miłości do radości”. Czytaj więcej »
Królewskie wystartowało z aktywacją „Puszka na 100-lecie Legii". Z okazji jubileuszu warszawskiego klubu wierni fani wybierają projekt okolicznościowej puszki, która ma się pojawić na rynku w listopadzie 2016 r. Po raz pierwszy w historii marki to konsumenci zadecydują o tym, jak będzie wyglądać limitowana edycja Królewskiego. Czytaj więcej »
Rusza 3 edycja konkursu „Zaczarowane kanapki”. Do wygrania plecaki pełne prezentów dla Twojego dziecka! Czytaj więcej »
Już 1 września startuje niezwykle atrakcyjna promocja dla konsumentów puszystych serków Almette. W loterii do zdobycia są nagrody, których łączna wartość to ponad MILION złotych! Główną nagrodą jest całoroczny, w pełni wyposażony, drewniany dom rekreacyjny na działce 700 m² – do wygrania na własność – z pięknym widokiem na Tatry. Promocja nawiązuje do popularnego... Czytaj więcej »
Komputer, odrobina wyobraźni i ketchup Włocławek – to wystarczy, aby wziąć udział w konkursie internetowym „Kreator Kultowości Włocławka”, który właśnie wystartował! Czytaj więcej »
Sześć imprez grillowych, dużo dobrej zabawy i wyśmienite jedzenie – każda w innej miejscowości, w przydomowych ogródkach zwycięzców grillowego konkursu. Wszystkie spotkania zorganizowano od 29 czerwca do 13 sierpnia. Zwycięzcy otrzymali również po 1 000 zł w bonach na zakupy w POLOmarkecie. Czytaj więcej »
Tegorocznego lata POLOmarket przygotował nie lada gratkę dla wszystkich fanów sportów wodnych: konkurs „Akcja Plaża”, w którym główną nagrodą jest weekend z siedmiokrotnym mistrzem Polski kitesurfingu Victorem Borsukiem. Akcja trwa do 16 sierpnia br. Czytaj więcej »
Pokemony pójdą w odstawkę! 26 lipca ruszyła internetowa gra „Kurs na Hel”. To klasyczna 8-bitowa zręcznościówka. Czytaj więcej »
Co Polacy wrzucają na ruszt i z kim? Czy mają sprawdzone patenty? Bez czego nie wyobrażają sobie grilla? W środę 13 lipca br. wystartował konkurs dla konsumentów, dzięki któremu mają okazję pokazać, jak grillują. Organizatorem konkursu – będącego częścią kampanii Grillowa Mapa Polski – jest Żołądkowa de Luxe z Pieprzem. Dla zwycięzców marka zorganizuje... Czytaj więcej »
18 lipca rusza konkurs konsumencki, organizowany przez GP Battery Polska. Na zwycięzców czekają: skuter, smartfony i powerbanki GP. Czytaj więcej »
1 lipca marka Familijne startuje z nową loterią konsumencką, w której do wygrania będą 234 nagrody. Na miłośników wafli i ciastek marki Familijne czekają rowery marki KROSS, mechaniczne deskorolki oraz bony o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Decathlon. Loteria pt. „Weekendowe nagradzanie” uzyska intensywne wsparcie marketingowe. Czytaj więcej »
Zwycięzcą tegorocznej edycji konkursu ,,Wielkopolski Kucharz Roku“ został Paweł Salamon, szef kuchni w Smolarnia Hotel & Restaurant w Trzciance. Partnerem wydarzenia była sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska. Czytaj więcej »
Wielkie grillowanie z RMF FM w domowym ogródku? To możliwe – 29 czerwca ruszył wspólny konkurs POLOmarketu i RMF FM. Do wygrania 6 imprez grillowych we wskazanych przez zwycięzców miejscach i 1 000 zł na zakupy. Czytaj więcej »
Jeszcze tylko dzisiaj można wygrać rodzinny wyjazd do ośrodka olimpijskiego i karty upominkowe do sklepu Decathlon! Zgłoszenie do konkursu „Nestlé porusza Polskę: Rusz po Nagrody”, zorganizowanego z okazji 150-lecia firmy, przyjmowane są do 30 czerwca 2016 roku na stronie www.NestlePorusza.pl. Czytaj więcej »
Początek wakacji ogłaszamy czasem letnich produktów pełnych aksamitnego nadzienia z kawałkami owoców! Już od dziś kupując sezonowe przysmaki i biorąc udział w konkursie Virtu na Facebooku możesz wygrać wyjątkowe nagrody. 100 leżaków i 40 parawanów - nagrody o wartości blisko 30 tys. złotych. Na plaże, na piknik i do ogródka. Czytaj więcej »
Trwa nowy program lojalnościowy GK Specjał. Katalog "Łowcy Nagród" potrwa do 30 września 2016 r. Na najlepszych Łowców Nagród czekają fantastyczne konferencje, atrakcyjne vouchery i bony sodexo. Czytaj więcej »
Marka Bols Platinum startuje z nową platformą kreatywną: #KrólowieŻycia kierują się instynktem, na której znajdzie się m.in. konkurs, przeznaczony dla wszystkich, którzy oczekują od życia czegoś więcej. Czytaj więcej »
15 czerwca br. na stronie marki Bracia Koral na Facebooku rusza konkurs fotograficzny „Kibicuj #Jakdawniej i zgarniaj nagrody”. Na uczestników zabawy czekają atrakcyjne, wa-kacyjne gadżety. Zgłoszenia będą przyjmowane do 21 czerwca br. do końcowego gwizdka w meczu Polska - Ukraina. Czytaj więcej »
Jednym z kluczowych elementów akcji jest konkurs dla konsumenta. Za pomocą specjalnej aplikacji przesyłać można własne aranżacje z MIONETTO, utrzymane w stylu sparkling (www.mionettoprosecco.pl). Najlepsze zdjęcia nagrodzone zostaną biżuterią z limitowanej edycji Mionetto Sparkling Collection, zaprojektowaną specjalnie dla marki przez włoskiego projektanta - Dario Scapitta. Konkurs... Czytaj więcej »
150 lat temu w Lynchburgu, niepozornie małym, amerykańskim miasteczku w stanie Tennessee, Jasper Newton Daniel, przez przyjaciół zwany Jack’iem, od podstaw rozpoczął tworzenie swojej whiskey. Po dziś dzień, w tym samym miejscu, korzystamy z jego receptur. Od 1 czerwca każdy będzie miał możliwość wygrania niezapomnianej podróży do Destylarni w Lynchburgu i zobaczenia na własne... Czytaj więcej »
8 czerwca rusza Mistrzowska POLOteria przygotowana przez POLOmarket z okazji mistrzostw Europy w piłce nożnej. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody: szaliki, piłki, PS4 z grą FIFA i nagroda główna – voucher na 10 tys. złotych na wyjazd do Paryża. Loteria potrwa do 13 lipca. Czytaj więcej »
Sezon na grilla w pełni! Z tej okazji Vegeta przygotowała specjalny Facebook’owy konkurs pod hasłem #ZGRILLOWANI. Na wszystkich miłośników potraw z rusztu czeka masa atrakcyjnych nagród – grill elektryczny, kosze piknikowe oraz zestawy wyśmienitych produktów marki Vegeta i Podravka. Wszystko to sprawi, że grillowanie stanie się jeszcze przyjemniejsze! Czytaj więcej »
Rozpoczęła się loteria promocyjna przeprowadzana w ramach kampanii serów Apetina „Twoja kuchnia ma to coś”. Zgłoszenia trwają od 6 czerwca do 31 lipca 2016 r. Za organizację loterii odpowiada agencja XConcept. Czytaj więcej »
29 marca 2016 ruszyła nowa akcja marki Lipton pod hasłem Jeloł! Pisz&Love, adresowana do wszystkich miłośników herbaty, których rozpiera kreatywność i dobra energia. Celem akcji jest dzielenie się optymizmem - wymyślenie oryginalnych haseł na zawieszki herbaty Lipton Yellow Label, które trafią w wersji limitowanej na sklepowe półki oraz wywołanie uśmiechu. Czytaj więcej »
Od 1 czerwca we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce klienci mogą wziąć udział w Piłkarskiej Loterii Carrefour. Dla miłośników piłki nożnej i nie tylko, sieć przygotowała łącznie kilkaset tysięcy nagród, w tym między innymi: sprzęt RTV, vouchery sportowe o wartości 15.000 zł oraz akcesoria kibica. Dzięki użyciu nowych technologii, uczestnicy loterii będą... Czytaj więcej »
1 czerwca wystartował konkurs organizowany przez markę Oranżada Hellena. Zadanie dla uczestników polega na opisaniu powodów do dumy z bycia Polakiem. Nagrodą główną w konkursie jest dwuosobowa wycieczka na Kubę. Czytaj więcej »
Sokołów nie tylko edukuje w kwestii diety diabetyków ale także angażuje i nagradza wiernych fanów, dla których szczególnie ważne jest zdrowe odżywianie. Czytaj więcej »
Energizer, lider w produkcji baterii i akumulatorków, rozpoczyna letni sezon Konkursem Naładowanym Nagrodami. Konkurs rusza już 30 maja i będzie trwał aż 8 tygodni do 24 lipca 2016 roku. Czytaj więcej »
Tymbark udowadnia, że najlepsi piłkarze mają najlepszych kibiców. Nowy konkurs organizowany pod hasłem #NajlepsiWspierająNajlepszych to doskonała okazja dla wszystkich fanów piłki nożnej, by pokazać swoje wsparcie dla najlepszych zawodników. Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu po raz kolejny wyłoniła...
Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów...
30 maja 2025 roku w malowniczym otoczeniu Spa Hotel...
Hochland Polska zaprasza do śledzenia kolejnego odcinka...
Marka HELIO wprowadza na rynek innowacyjną przekąskę –...
Badanie na zlecenie marki Lajkonik...
Biedronka Home, platforma e-commerce należąca do największej...
Biedronka zaprasza chętnych kandydatów do pracy w...
JNT Group wprowadza na rynek swoją pierwszą markę z...
To nie tylko smak, ale i styl wychodzą na pierwszy plan. Nowe...
Koleżeńska z orzeszkami Cola, Figlarna z figą oraz Niezłe...
Marka HELIO wprowadza innowacyjną przekąskę z suszonych...
Marka Monte Santi, należąca do JNT Group prezentuje nowości...
Od 2 czerwca br. Oranżada Hellena Musssująca z nową energią...
To mocny przekaz dla wszystkich, którzy codziennie – w swoim...
Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50%...
Czas na zupy i dania gotowe! ...
Najnowsza kampania Hochland „Uśmiech pochodzi od sera”...